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 Hoxs64 v1.0.18.0 FR 
Jeudi 14/02/19 à 13:06 par Firebrand
Voilà, le retard de version est rattrapé pour la traduction française de Hoxs64. Par ailleurs, Tradu-France fête aujourd'hui ses 17 ans. Joyeux anniversaire et bravo pour votre constance!
Télécharger Hoxs64 v1.0.18.0 (32-bit) FR
Télécharger Hoxs64 v1.0.18.0 (64-bit) FR
Tradu-France
 
 Hoxs64 v1.0.17.0 FR 
Mercredi 13/02/19 à 12:34 par Firebrand
Tradu-France vient de publier la traduction en français de l'avant dernière version de cet émulateur Commodore 64. Pas de chance pour l'équipe de traducteurs, une nouvelle version officielle est sortie dans le même laps de temps, mais le retard devrait être rapidement rattrapé connaissant sa réactivité.
Télécharger Hoxs64 v1.0.18.0 (32-bit) FR
Télécharger Hoxs64 v1.0.17.0 (64-bit) FR
Tradu-France
 
 Hoxs64 v1.0.18.0 
Mercredi 13/02/19 à 12:31 par Firebrand
Une nouvelle correction de bug a été publiée pour cet émulateur Commodore 64. Voici de quoi il s'agit:
- Fix 1541 drive memory map that was broken since v1.0.14.0. The title Intoxication by Singular https://csdb.dk/release/?id=4431 is now working again.
Télécharger Hoxs64 v1.0.18.0 (32-bit)
Télécharger Hoxs64 v1.0.18.0 (64-bit)
Site Officiel de Hoxs64
 
 NPlayers.ini et NPlayers32.ini v0.206 
Mardi 12/02/19 à 12:50 par Firebrand
Ces fichiers permettant de trier les jeux MAME par nombre de joueurs ont été mis à jour avec les nouvelles machines de MAME v0.206.
Télécharger NPlayers.ini v0.206
Télécharger NPlayers32.ini v0.206
Site Officiel de NPlayers.ini
 
 Mupen64Plus v2.5.9 
Mardi 12/02/19 à 12:48 par Firebrand
Cela faisait des années qu'une nouvelle version de cet émulateur Nintendo 64 n'avait pas été publiée. Attention, cet émulateur est en lignes de commande et un frontend est nécessaire si vous souhaitez avec une interface utilisateur graphique. Les notes de publication sont plutôt évasives sur les changements apportés:
This is a Beta release of Mupen64Plus. Please help us by testing this software on your platform and reporting bugs to our IRC channel, or Google Group, or Emutalk Forum. There have been so many changes since the last release (in 2015), that we decided to make this BETA release and only accept pull requests for bug fixes during the next month or two. Then we will make a stable 2.6 release.

Pre-built binary bundles for the following platforms are available here for your download:
- Linux 32-bit
- Linux 64-bit
- Windows 32-bit
- Macintosh OSX 64-bit
- Source Code Only

The Windows packages were built with Microsoft Visual Studio 2013, and you may need to install the Microsoft redistributable package for this version of Visual Studio, if your operating system is too old.
The Windows bundle was built with the New (Ari64) Dynarec, while all others were built with the Old (Hacktarux/Richard42) Dynarec.

Each bundle contains the following modules:
- mupen64plus-core
- mupen64plus-audio-sdl
- mupen64plus-input-sdl
- mupen64plus-rsp-hle
- mupen64plus-video-glide64mk2
- mupen64plus-video-rice
- mupen64plus-ui-console
Télécharger Mupen64Plus v2.5.9 New Dynarec (Windows)
Télécharger Mupen64Plus v2.5.9 (MacOS)
Télécharger Mupen64Plus v2.5.9 (32-bits) (Linux)
Télécharger Mupen64Plus v2.5.9 (64-bits) (Linux)
Site Officiel de Mupen64Plus
 
 Le sondage de février 2019 
Lundi 11/02/19 à 13:59 par Firebrand
L'année 2019 est déjà bien entamée, et peut-être que certains d'entre-vous seront bientôt en vacances... au ski, ou bien enroulé dans son plaid devant un bon jeu vidéo.

On commence traditionnellement par les résultats du mois dernier:


La majorité d'entre vous sont des visiteurs irréguliers qui viennent sur notre site au gré de leur besoins, mais cette majorité est rapidement suivi par ceux qui nous suivent quotidiennement. Merci de votre fidélité!


La difficulté dans les jeux vidéo a toujours été un élément présent, que ce soit dès l'origine sur les jeux d'arcade pour vous faire insérer des pièces dans la machine ou comme cache misère pour augmenter la durée de vie de jeux trop courts. Elle reste néanmoins un élément important du game design et si elle a eu tendance à se faire plus discrète depuis les dernières générations de machines, certains joueurs apprécient toujours d'être mis à l’épreuve. Et vous, qu'en pensez-vous? Préférez une traversée pépère d'un univers virtuel, ou ne pouvez-vous pas envisager une aventure sans en baver?


Le Joueur du Grenier en train de s'énerver sur la difficulté d'un jeu rétro..


Vous pouvez venir défendre votre avis sur notre forum!
 
 Highscore.dat (unofficial) v10/02/2019 
Lundi 11/02/19 à 12:53 par Firebrand
Une nouvelle version de ce fichier vous permettant de conserver vos meilleurs scores a été publiée à l'occasion de la sortie de MAME v0.206:
- Lots of updates including last 3 mame release additions.
Télécharger Highscore.dat (unofficial) v10/02/2019
Site Officiel de Highscore.dat (unofficial)
 
 Hoxs64 v1.0.17.0  
Dimanche 10/02/19 à 13:14 par Firebrand
Cet émulateur Commodore 64 pour Windows a été mis à jour. Les améliorations sont les suivantes:
- VIC emulation improvement to accurately emulate the early C-Data usage whenever X-Scroll is decreased by 4 or more.
Télécharger Hoxs64 v1.0.17.0 (32-bit)
Télécharger Hoxs64 v1.0.17.0 (64-bit)
Site Officiel de Hoxs64
 
 Hatari v2.2.1 
Dimanche 10/02/19 à 13:11 par Firebrand
Une nouvelle version de cet émulateur Atari ST a été publiée. Seules des corrections de bugs sont au programme:
- This is just a bugfix release for Hatari 2.2.0, where the CPU instruction 'UNPK' was buggy and could lead to error when used.
- The macOS version was also updated to SDL 2.0.9 to prevent some display problems with recent macOS setup.
Télécharger Hatari v2.2.1 (32-bit) (Windows)
Télécharger Hatari v2.2.1 (64-bit) (Windows)
Télécharger Hatari v2.2.1 (MacOS)
Télécharger Hatari v2.2.1 (i386) (Linux)
Site Officiel de Hatari
 
 Messinfo.dat v0.206 (11.24) 
Vendredi 08/02/19 à 13:03 par Firebrand
La version de ce fichier informatif pour AME v0.206 a été publiée. Voici les notes l'accompagnant:
- 11.24 07/02/2019: Aligned files to 0.206 version.
- 11.23 18/01/2019: Added on the page the link to download the file in "git" format, updated about once a week.
Télécharger Messinfo.dat v0.206 (11.24)
Site Officiel de Messinfo.dat
 
 MedGui Reborn Stable v1.03 
Vendredi 08/02/19 à 13:00 par Firebrand
Ce frontend pour Mednafen a été mis à jour. Les améliorations sont les suivantes:
- Updated Newtonsoft.Json.dll to last release
- Updated MedInstaller to prevent exception
- Fixed any case sensitive problem with file extension
- Corrected minimum allowed value for the "apple2.video.mono_lumafilter" setting to -3
- Fixed a random not predictable exception when will calculate md5 for MedGuiR.exe
- Forced update of oldest scraped data game xml when a user perform a TGDB update
- Released resources after reading xml TGDB data
- Added auto-download/import of cheats by GameHacking.org
- Managed malformed cheat to prevent errors
Télécharger MedGui Reborn Stable v1.03
Site Officiel de MedGui Reborn Stable
 
 Fichiers additionnels pour MAME v0.206, 3ème partie 
Lundi 04/02/19 à 12:18 par Firebrand
2 fichiers supplémentaires de ProgettoSNAPS ont été mis à jour pour MAME v0.206.
Series.ini v0.206:
- Items RENAMED (5): (lostwsgo) to (lostwsgp), (lupinsho) to (lupinshoo), (s1945jn) to (s1945nj), (vs4) to (vs4o) and (vs4e) to (vs4eo).
- Series ADDED (1): Fire Shark.
- Series UPDATED (20): Aristocrat MK Hardware, Club Kart, Denjin Makai, F-Zero, Fantasy Zone, Fire Shark, Fruit Bonus, Initial D, Key of Avalon, Lupin The Third, Mobile Suit Gundam, Pang, Queen of the Nile, Scramble, Sega Network Taisen Mahjong, Space Invaders, Stadium Hero, Tank Battalion, Tetris Plus and Virtua Striker.
Télécharger Category.ini v0.206
Télécharger Series.ini v0.206
ProgettoSNAPS
 
 RetroArch v1.7.6 
Lundi 04/02/19 à 12:14 par Firebrand
Cet ensemble de noyaux d'émulateurs réunis en une même interface a été mis à jour. Voici la liste des changements généraux, mais je vous invite à visiter le site officiel pour plus d'informations avec un article richement illustré si vous voulez en savoir plus:
– ANDROID: Fix Xperia Play input binding.
– CHEEVOS: Reset when hardcore mode is toggled.
– CHEEVOS: Update the hashing methods to identify NES, SNES and Lynx games (more accurate and accepting headerless ROMs).
– COMMON: Add new JSON playlist format.
– COMMON: Fix playlist corruption when deleting items.
– COMMON: Fix archive progress display calculation.
– COMMON: Fix playlist entries appearing with previously used names.
– COMMON: Fix screenshot filename with no core or content.
– COMMON: Allow compiling without menu support.
– CORE UPDATER: Allow sideloading cores from the menu.
– CPU FILTERS: Add Normal2x filter.
– CRT/LINUX: New Linux switching method partially implemented.
– CRT/LINUX: Linux restore desktop resolution fixed.
– CRT/LINUX: Monitor index switching and auto enumerate for output detection in Linux (still working on the windows method).
– CRT/RASPBERRY PI: Initial support.
– DATE: Add Date / Time style options.
– DEBUGGING: Add an integrated crash handler for debug builds (see https://docs.libretro.com/tech/debugging)
– DISCORD: Discord matchmaking.
– DISCORD: Register the application name properly.
– DISK CONTROL: Remember the last used folder / current active folder to make disk-swapping faster.
– INPUT: Add new menu toggle (hold start button for 2 seconds)
– INPUT: Fix arrow keys being incorrectly bound as numpad keys
– INPUT/SDL: Flush the joypad events. Decreases cpu usage over time with the SDL joypad driver.
– LOCALIZATION: Add Greek translation.
– LOCALIZATION: Update German translation.
– LOCALIZATION: Update Italian translation.
– LOCALIZATION: Update Japanese translation.
– LOCALIZATION: Update Simplified Chinese translation.
– LOCALIZATION: Update Spanish translation.
– MENU: New “ozone” menu driver.
– MENU: Only show CRT SwitchRes if video display server is implemented (Windows/Linux for now)
– MENU: User Interface -> Appearance -> ‘Menu Font Green/Blue Color’ settings now work properly.
– MENU: Add option to enable in-menu sound effects.
– MENU/D3D: Scissoring support (will be used for Ozone and menu widgets).
– MENU/QT/WIMP: Allow building with MSVC2017.
– MENU/QT/WIMP: Add detailed file browser table.
– MENU/QT/WIMP: New grid view implementation that is faster and loads thumbnails on-demand.
– MENU/QT/WIMP: Thumbnail drag and drop support.
– MENU/RGUI: Overhaul custom theme interface + add wallpaper support.
– MENU/RGUI: Thumbnail support and thumbnail downscaling.
– MENU: Hide password values.
– MENU/SOUNDS: Implement in-menu sound effects (not enabled by default for now, still experimental).
– MIDI: Add a Linux ALSA driver for MIDI.
– NETPLAY: Force fast-save-states when netplay is enabled.
– NETPLAY: Allow quick joining subsystem lobbies.
– OSX: Initial CoreAudio V3 audio driver (not yet used in release builds).
– OSX: OpenGL 3.2 Core support for cores.
– PS2: Initial PlayStation2 port.
– PS4: Initial PlayStation4 port.
– RECORDING: Implement recording options in the menu complete with quality profiles, streaming, and proper file naming
– SCANNER: Fix GDI disc scanning.
– SHADERS: Fix auto shader preset loading on D3D10, D3D11, D3D12
– SUBSYSTEM: Allow more than 10 subsystems
– SUBSYSTEM: Cores that use subsystem for complex scenarios can now load content without starting a regular content first
– SUBSYSTEM: Remember the last used folder to make loading subsystem type content faster
– SWITCH/LIBNX: Improve touch scaling calculation.
– SWITCH: Proper button labels.
– TVOS: Initial tvOS port.
– VULKAN: Fix RGUI crashing at startup.
– VULKAN/RGUI: Enable ‘Menu Linear Filter’ option.
– VULKAN: Fix secondary screens in overlays not working.
– WAYLAND: Implement idle-inhibit support (needed for screensaver suspend).
– WAYLAND: Fix fullscreen toggle.
– WIIU: Initial netplay peer-to-peer support. Network information working.
– WINDOWS/WSA: Network Information info is blank until first network operation.
– WINDOWS: Fix an ancient bug that caused wrong mappings for keyboard arrows.
– WINDOWS: Remember window size and position if so desired.
– WINDOWS: SSL/TLS connections now work properly.
– WINDOWS: Fall back to GDI driver if no accelerated graphics driver is found.
– UWP: Initial UWP port.
– VFS: Update to version 3.
– XBONE: Initial Xbox One port.
– XMB/OZONE: Add more icons
– XMB: Add Automatic Inverted theme
– ???: Easter Egg
Télécharger RetroArch v1.7.6 (32-bit) (Windows)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (64-bit) (Windows)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (Windows XP 32-bit) (Windows)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (Windows XP 64-bit) (Windows)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (64-bit) (MacOS)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (Nintendo GC)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (Nintendo Wii)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (Nintendo WiiU)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (.3dsx) (Nintendo 3DS)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (.cia) (Nintendo 3DS)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (CEX) (PlayStation 3)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (PSP)
Télécharger RetroArch v1.7.6 (PS Vita)
Site Officiel de RetroArch
 
 Fichiers additionnels pour MAME v0.206, 2ème partie 
Dimanche 03/02/19 à 13:06 par Firebrand
3 nouveaux fichiers additionnels de chez ProgettoSNAPS connaissent une nouvelle version à l'occasion de la sortie de MAME v0.206. Voici les changements apportés:
BestGames.ini v0.206 (1.20):
- 2019/02/02 1.20: Online the version 0.206; 6 new games added (3,402 games evaluated).

Languages.ini v0.206 (0.95):
- 2019/02/02 0.95: Added 0.206 sets.

Unofficial Catlist/Catver v0.206:
- 2019/02/02: Aligned files to MAME 0.206.
Télécharger BestGames.ini v0.206 (1.20)
Télécharger Languages.ini v0.206 (0.95)
Télécharger Unofficial Catlist/Catver v0.206
ProgettoSNAPS
 
 SDLMAME4Ubuntu v0.206 
Dimanche 03/02/19 à 13:00 par Firebrand
Cette version de MAME pour Linux contient désormais les améliorations de MAME v0.206.
Télécharger SDLMAME4Ubuntu v0.206 (32-bit)
Télécharger SDLMAME4Ubuntu v0.206 (64-bit)
Site Officiel de SDLMAME4Ubuntu
 
 AppleWin v1.28.1.0 
Dimanche 03/02/19 à 12:57 par Firebrand
Cet émulateur Apple // a été mis à jour. Les améliorations sont les suivantes:
- [Change #523] Support Extended 80-Column Text/AppleColor Card's DHGR Mixed mode and 560x192 Mono mode.
- [PR #620] Corrected a few symbol names in APPLE2E.SYM for the 80STORE and 80COL I/O addresses.
- [Bug #617] Apple II,II+ keyboard: up/down arrow keys are now ignored.
Télécharger AppleWin v1.28.1.0
Site Officiel de AppleWin
 
 Hatari v2.2.0 
Vendredi 01/02/19 à 13:16 par Firebrand
Cet émulateur Atari ST a été mis à jour. Les améliorations sont les suivantes:
Note:
- Compiling with SDL 1.2 is considered as deprecated now. The support for SDL 1.2 will be dropped in a future release.
- Hatari now requires a C compiler compatible with c99/gnu99

Emulation:
- CPU:
*CPU core updated to WinUAE 4.1.0
*Fix 68030 MMU PTEST/FSAVE/FRESTORE
*Improve 68030 bus error handling and retrying faulty instruction
*Fix: only enable cache emulation when relevant
*Improve softfloat FPU emulation
*FPU emulation mode (softfloat or not) can be changed on the fly
*Ensure HW registers region is not cachable for 68030 without MMU when write allocate mode is enabled
- DSP:
*Fix DSP ROM tables (sin, mulaw & a-law)
*Some waitstate cycles were not correctly counted when accessing DSP IO regs in CE mode
- Blitter:
*Fix: a rare case in cycle exact mode when bus is shared between CPU and blitter : the last word of a transfer could be wrong if bus was owned by CPU just before processing this last word and a read-modify-write is made
*State of current blitter operation was sometimes not correctly restored when CPU temporarily stopped the blitter and resumed it later
*DSP emulation was not updated in parallel when blitter was running
- Video:
*Handle VBlank signal and mask the 2 last lines when bottom border is removed
- Hard disks:
*Experimental support for the NCR5380 SCSI chip in Falcon and TT mode
- Serial ports:
*Very experimental support for the SCC chip of the Mega-STE, TT and Falcon(only channel B for now, and output only, use the "--scc-b-out" command line switch)
- Misc:
*Correctly emulate bus error handling for STE lightpen registers
*Experimental support for TOS 2.07 (the "Sparrow" TOS)

Emulator:
- Misc:
*"patch TOS timer-D" speedup option is now disabled by default
*Allow up to 512MB of TT-RAM (increased from 256 MB)
*Additional ROM patches applied to TOS v4.x for 040 & 060
*Improved info and warning output for Hatari constraints and issues
- Memory snapshot save/restore:
*Fix: Include GEMDOS HD file handles so apps with open files work
*Improve memory snapshot save/restore reliability (e.g. for pending interrupts)
*Save/restore TT RAM content into memory snapshots
- SDL GUI:
*Show warning dialog when cartridge file is disabled due to conflict with other features
*Fix halt dialog crash on double bus error before SDL init
*Add FPU softfloat option
*Move joystick info to second statusbar line
*Few additional special keys can be remapped
*Fix: broken CPU dialog with old UAE CPU core
*Display 'SF' in status bar if FPU emulation is using softfloat library
*Display 'CE' or 'PF' in status if using 'cycle exact' or 'prefetch' modes
*It is now possible to configure more than one ACSI hard disk images
- MacOS / GUI:
*Minor GUI updates for v2.1 changes
*Fix: "reset" and "don't reset" UI buttons inverted
*Update MIDI panel for French version
*Save screenshots in user defined location or ~/Desktop
- Windows:
*Fix: buffer overflow in relative Hatari datapath handling
- Disk handling:
*IDE byte-swap option added to config file & GUI
*Fix: NF SCSI driver didn't invalidate cache for changed memory area
*Fix: *.INF file in disk image being overridden even when neither VDI mode or autostart program wasn't specified (v2.1 regression)
*Fix: GEMDOS HD Fwrite() can be done from ROM area (for ROM saving)
- Media handling:
*Fix: AVI recording with PNG codec could be wrongly limited to 4GB with some OSes
- Screen handling:
*Fix: TOS <= v2.x crashes when mouse is moved in 16x16 area at the bottom right corner in VDI mode (Hatari v1.0 regression)
*Fix: "--tos-res high" setting
- Debugging:
*Fix: DSP/CPU profile "addresses" commands output line count when paging. Tell also when it wraps to start
*Each log message has a log level prefix
*(Almost) all Hatari output goes now through logging framework so that Hatari verbosity can be controlled
*Output at default log level is reduced significantly
*Add support for ISP & USP and 020+ special registers like VBR
*Add "OsCallParam" variable which gives first (word sized) parameter for OS calls, for use with OS call "*Opcode" breakpoints
*Add virtual V0..V7 registers to "register" command for calculations
*"memdump" and "memwrite" commands output & input can now be also word or long sized instead of bytes
*Show arguments in DSP XBios call traces
*FPU and PMMU opcodes are now also disassembled in 68040/060 mode
- Options:
*Fix: "--memsize 0" legacy option
*Disable "--timer-d" option by default. Increases CPU usage (noticeably for ST/e emulation), but some rare (badly written) programs need it for correct color raster & sample handling
*The "--bios-intercept" option requires now a boolean parameter to determine whether the option should be enabled or disabled
*Add "--cmd-fifo" option to control Hatari at run-time just by echoing commands to a FIFO file (created by Hatari)
*Add "--tos none" option to run test programs without any TOS. Real Atari programs cannot be run with this, as it doesn't implement the necessary Atari OS calls
*Halt dialog is skipped if --run-vbls is used (for automation)
*Support hex values for --disasm, increase --slowdown max value to 30

Building:
- Fix: Large File Support detection (64 bits off_t)
- Fix: new compile warnings with GCC v8 (+ code cleanup)
- Fix: building when DSP or tracing is disabled
- Improve CMake library finding for recent macOS
- Change Hatari compilation C standard to gnu99
- Add gitlab continuous integration Yaml file
- Many -fsanitize fixes

Tools:
- Hatari Python UI migrated from PyGtk v2 to Gtk v3
- Add Python v3 support to rest of the scripts
(required by Arch Linux & Clear Linux)
- hatari-prg-args script:
*Installed by default
*Fix program argument setting for recent EmuTOS versions
*Support argument setting also for programs that are run from disk images
- zip2st: handle also directories with spaces in their names
- Fixes to hatari_profiler Callgrind output symbol handling
- Fix TOS bootup tester test output verification
- Few additional tests for validating Hatari functionality. Almost all tests are now integrated with CTest framework. Use e.g. "ctest -j4" command to run them

Documentation:
- Tag commits for Hatari releases before v1 in Mercurial repo
- Add notes about (new default) PortMidi support to MIDI usage
- More details on GEMDOS HD and VDI mode emulation limits
- Large updates to compatibility documents and to performance section in the manual
- Add release checklist document

Fixed demos:
- B.I.G. Demo screen 2 (regression in Hatari 2.1, vblank in bottom border)

Fixed falcon demos:
- 4musiK by Dune & Sector One (don't cache HW register regions in write allocate mode)

Fixed games:
- Lethal Xcess in STE mode (stopping/resuming blitter and saving/restoring memory snapshots)
- Lethal Xcess in STF mode (add jitter to MFP, temporary fix)

Fixed programs:
- Many TT/Falcon programs relying on 68030 MMU / bus error retrying are now working correctly (eg 'memwatch' by Uwe Seimet)
Télécharger Hatari v2.2.0 (32-bit) (Windows)
Télécharger Hatari v2.2.0 (64-bit) (Windows)
Télécharger Hatari v2.2.0 (MacOS)
Télécharger Hatari v2.2.0 (i386) (Linux)
Site Officiel de Hatari
 
 Fichiers additionnels pour MAME v0.206 
Vendredi 01/02/19 à 13:08 par Firebrand
Les fichiers additionnels d'AntoPISA commencent doucement leur mise à jour avec seulement deux d'entre eux disponibles en v0.206.
Télécharger CHD-info v0.206
Télécharger Version.ini v0.206
ProgettoSNAPS
 
 NegaMAME v0.206-1 
Vendredi 01/02/19 à 13:03 par Firebrand
Une nouvelle version de ce build de MAME prévu pour fonctionner avec le frontend Negatron a été publiée. Elle intègre les changements de MAME v0.206.
Télécharger NegaMAME v0.206-1 (Windows)
Télécharger NegaMAME v0.206-1 (MacOS)
Télécharger NegaMAME v0.206-1 (Linux)
Site Officiel de NegaMAME
 
 ARCADE v0.206 
Vendredi 01/02/19 à 12:57 par Firebrand
Le successeur de MAMEUIFX contient désormais les nouveautés de MAME v0.206 mais intègre aussi ses propres correctifs:
- All slider settings will be saved.
Télécharger ARCADE v0.206 (32-bit)
Télécharger ARCADE v0.206 (64-bit)
Site Officiel de ARCADE
 
 MAMEUI32 v0.206 
Vendredi 01/02/19 à 12:53 par Firebrand
La version 32-bit de MAMEUI, non officielle, est également disponible en v0.206.
Télécharger MAMEUI32 v0.206
Site Officiel de MAMEUI32
 
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